Mile a nemile prekvapenia

Konecne som dnes bol za Viktorom u nich v akademii. Uz pri samotnom vstupe do akademie som mal dobry pocit (ziadne Fengshui), len to, ze to maly fakt tak “inak” zariadene ako co som doteraz videl telocvicne, take skrizenie telocvicne s cajovnou, kaviarnou 🙂
Tu ma napada Buffettove prirovnanie, ktore nikdy nezabudnem: “Ludia prichadzajuci s Rolls Royce na Wall Street si nechavaju poradit od ludi prichadzajucih s metrom.”
V nemocnici mi radili ludia, naucili cviky, ale vobec nie, tak ako dnes Viko. Takisto ma vysoku skolu ako ludia v nemocnici, ale pristup diametralne odlisny.
Samozrejme zacinal s diagnozou, ale hned prve mile prekvapenie bolo, ze doplnil i teoriou, vysvetloval aj vizualne za pomoci aplikacie na iPade, cize minimalizovat nedorozumenie, nenechal moju fantaziu vykreslovat svaly, o ktorych hovoril. Lepsie sa praktizuje, ked clovek vie co a preco to robi, s ktorym svalom pracuje.
Po teorii samozrejme ide prax, kde ma prekvapil s otazkou ci mam mobil ci kameru so sebou, aby som si nahral cviky. Priniesol som si GoPro, ale mne uplne z hlavy vypadla tato myslienka, takze som bol rad, ze sa spytal. Priniesol svoj tripod a nahravanie sme odstartovali.
Nasledovne mile prekvapenie a hlavny dovod preco som za nim isiel bolo, ze nazorne ukazoval cvik a HLAVNE aky rozsah je mozny, co mi chyba, co sa da, co telo povoluje a rovnako toto bolo aj moje nemile prekvapenie, ze aky velky rozsah mi chyba.

UPDATE:
Jedna mila znama mi vysvetlila ako to je v nemocnici, kde fyzioterapeut ma skoro 30 minut venovat sa jednemu pacientovi. Samozrejme nemocnica nema rozpocet na kupu iPadov a preto mi neukazovali. Som velmi rad, ze svoje myslienky nenechala v sebe, nechcel som ohovarat nemocnicu to system moze za to, ze je zle nastaveny. Chcel som sa podelit o skusenosti, nazor si uz kazdi spravi aky chce, ale urcite odporucam aj platenu verziu popri verejnej, samozrejme v pripade, ze to so svojim zdravym mysli vazne. Bohuzial velke pocty v nemocniciach ide na ukor profesionality, kvality.

Par zaberov z videonavodu:
vlcsnap-2014-11-13-20h49m11s218

vlcsnap-2014-11-13-20h49m27s164

vlcsnap-2014-11-13-20h49m46s100

vlcsnap-2014-11-13-20h50m09s56

Author: Michal Zuber

Full stack developer, biker and rollerblader. Owner and developer at https://nevilleweb.sk/ Co-founded http://neville.sk/ Blog at https://michalzuber.wordpress.com/

Leave a Reply

