Vysavanie ako rehabilitacia/meditacia

Vdaka zlomenym stavcom som v poslednom case blizsie k zemy, ale az dnes som si uz konecne trufol po vyse pol roka povysavat. Pred urazom som vzdy ja tyzdenne vysaval, ale po uraze miesto mna iny clen rodiny, ale nie v takom intervale. Dnes som uz nezniesol pohlad omrviniek na zemy a na rano som ani moc nemal, co naplanovane, comu sa venovat, takze som vytiahol vysavac a poskladal. Jeho vahu som este pri robocop pohyboch citil, ale bude lepsie 🙂 Po zapnuti a prvych pohyboch sa ma zmocnili prijemne pocity, nazvem to euforiou. Pri pokracovani nasledovali take tie meditacne myslienky, seba analyza svojich prave prezitych pocitoch. “To co je za reakciu? Co je mojmu telu, ze bolest v drieku ako keby trochu povolila?” Proste fajnovy pocit, ze z bezmocnosti jednoducha cinnost ako vysavanie moze naplnit zivotnou energiou. Samozrejme dalsia cinnost nebude salto vzad, ale uz konecne navrat k predoslym kazdodennym nevsednym a namahavejsim cinnostiam. Dnes som znova lepsie pochopil o com Ido Portal moze vypravat a preco robi svoje movement campy, takisto lepsie chapem atypicke zvyklosti (pohyby) Katy Bowman, ktore zaviedla u nich doma. Pri studiu bohatych sa velakrat vyskytlo, ze maju iny uhol pohladu, ktory som dnes tiez lepsie pochopil; nevsedna vec ako vysavanie, moze znamenat rehabilitacny (meditacny) proces. Uz samotny blog post naznacuje, ze sa nieco zmenilo, ze som sa musel podelit a na blogu, aby to aj ostatni hladajuci nasli. Ako aj vo filme Antitrust spominali, ludske poznanie patri svetu.

About Michal Zuber

Full stack developer, biker and rollerblader. Owner and developer at https://nevilleweb.sk/ Co-founded http://neville.sk/ Blog at https://michalzuber.wordpress.com/
This entry was posted in health, movement. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

